
Photobooth huren vanaf € 199
Ben je op zoek naar een manier om jouw feest of evenement in Brabant of Zuid-Holland echt onvergetelijk te maken? Dan is photobooth huren Tilburg (en omstreken!) dé perfecte oplossing! Onze photobooths zijn ware sfeermakers en garanderen hilarische momenten die je gasten nog lang zullen herinneren.
Photobooth
Veel gestelde vragen over Photobooth
De inhoud van een photobooth pakket is afhankelijk van wat het pakket is dat je kiest. Bij al onze pakketten zit de photobooth zelf (camera, printer, touchscreen), een selectie aan leuke props (hoeden, brillen, bordjes, etc.). Kies je voor een pakket met printer, dan wordt een bepaald aantal fotostrips (afhankelijk van het pakket) meegeleverd.
Als je bij ons kiest voor het laten bezorgen van de photobooth is ook installatie, op- en afbouw door ons inbegrepen. Uiteraard krijg je ook een en digitale galerij met alle gemaakte foto's na het evenement.
Verder bieden wij ook tegen een meerprijs ook personalisatiemogelijkheden voor de fotostrips en de mogelijkheid tot een achtergrond naar keuze.
De benodigde ruimte is afhankelijk van het type photobooth, maar over het algemeen heb je een oppervlakte van ongeveer 2 meter breed, 2 meter diep en 2.5 meter hoog nodig. Het is belangrijk dat er voldoende ruimte is voor de photobooth zelf en voor een paar mensen om comfortabel voor de camera te poseren. Houd ook rekening met eventuele wachtrijen.
Onze photobooths zijn erg eenvoudig te bedienen. Je gasten stappen voor de booth, drukken op een knop op het touchscreen, en de camera maakt een reeks foto's met een korte interval. Op het scherm zien ze een countdown en ook zichzelf. Na de fotosessie kan de gast kiezen om de foto's per e-mail of WhatsApp te ontvangen, of wanneer je kiest voor een set met printer worden de fotostrips automatisch geprint. Het hele proces is intuïtief en vereist geen technische kennis.
De huurperiode van een photobooth varieert met het gekozen pakket. De set wordt altijd de gehele dag geplaatst. Kies je voor een set zonder printer dan kan je deze ook gewoon de hele dag gebruiken. Kies je voor een set met printer dan is de gangbare gebruikstijd ongeveer 4 uur, hierna zullen de prints op zijn. In overleg is een langere huurperiode mogelijk, tegen een meerprijs. Hierbij kunnen extra gebruiksmaterialen geleverd worden.
Naast de geprinte fotostrips ontvang je als huurder toegang tot een online galerij waar alle gemaakte foto's digitaal te bekijken en te downloaden zijn. De verhuurder stuurt hiervoor meestal binnen enkele dagen na het evenement een link en eventuele inloggegevens. Zo blijven de leuke herinneringen van de photobooth bewaard en kunnen ze eenvoudig gedeeld worden.
Ja, bij onze photobooths is het mogelijk om het design van de fotostrips aan te passen. Denk hierbij aan het toevoegen van jullie namen, de datum van het evenement en bedrijfslogo, of een thema dat past bij de gelegenheid. We hebben verschillende templates of kunnen een ontwerp op maat voor je maken.
Ja, ook de interface van de het touchscreen van de photobooth is aan te passen zoals je deze wilt hebben. Zo kun je zorgen dat deze geheel is afgestemd op jouw evenement of bedrijf.
Absoluut! We bieden een scala aan achtergronden waar je uit kunt kiezen. Van effen kleuren tot glitterwanden of thematische prints. Ook is het mogelijkom een eigen achtergrond te maken met een 'green screen' optie, waarbij een digitale achtergrond wordt toegevoegd. Vraag naar de mogelijkheden als je een offerte aanvraagt.
De foto's kunnen direct na de fotosessie geprint worden door op het touchscreen op de print-knop te drukken. De printtijd is slechts enkele seconden (ongeveer 10-20 seconden per fotostrip). Dit zorgt ervoor dat je gasten niet lang hoeven te wachten op hun leuke souvenir.
Wij zorgen alle benodigde apparatuur. Zorg wel dat er een stopcontact in de buurt van de opstelplaats van de photobooth aanwezig is. Een tafel is niet nodig voor de photobooth, maar wel makkelijk als je specifieke props of een gastenboek bij de photobooth wilt plaatsen.